låtsasstrul och fjortisragg

hej hopp dagboken!
det har hänt en hel del i mitt liv. i torsdags dansade mitt x och en av mina bästa vänner superslimmat tillsammans och det sägs att de hånglade, men säkrare källor säger att fallet var annorlunda. hon är i alla fall stupid att hon ens klängde som hon gjorde på honom. men men! mitt ex dejtar förresten en fjortis, mo ha ha ha! det känns gött.

jag är så sjukt trött på mina vänner. inte alla, men många. sura miner, arga för småsaker, opålitliga, osv osv. blöö, jag vill skaffa nya, men inte här. jag hoppas på att jag och ♥ reser utomlands i slutet av året, för jag behöver komma bort härifrån.

nu måste jag kila, ikväll väntar "hej, nu ska jag vara social och snäll trots att jag inte orkar".

/anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0