en hemlig blogg

hejsan allihopa!
jag är en såndär snygg och glad tjej som mår bra, har fina vänner, en multoperfekt pojkvän, en mysig familj och ett liv som jag är mer än nöjd med. men vet ni vad? det har hänt lite grejer på senaste tiden som fullkomligt har fått mig att tappa balansen; jag är ett vrak! och vet ni vad? jag driver redan en annan blogg, som läses av flera hundra unika läsare (hyfsat många enligt mig) varje dag, men jag vill inte vara för personlig i den. därför gjorde jag den här. utrymma.blogg.se

om man tar fram en svensk synonymordbok och slår upp ordet "tömma" så är "utrymma" en synonym till det ordet. det ordet som passar så fruktansvärt bra till det jag ska använda den här bloggen till; att utrymma.

vill ni veta en annan sak?
den här bloggen ska vara hemlig. jätte hemlig. ingen ska få veta att jag skriver mina innersta tankar och funderingar här. inte ens min syster, trots att jag vet att hon mer än gärna hade velat.


jag kom hem från krogen för en halvtimme sedan. där träffade jag mitt ex. han är aparg på mig, ni skulle bara veta. jag orkar inte förklara någon bakgrund, trots att det hade varit ytterst nödvändigt, för jag orkar inte. guuud, jag orkar verkligen inte. hur som helst.. han rådissade mig och sa hur bra han mådde nu, att jag var luft för honom och att han aldrig mer vill se mig. detta kanske låter som världens vanligaste ord efter ett förhållande, men tro mig. förhållande är förnamnet på det vi haft. fan (ja, jag ska till och med svära här) klockan är över tre och jag ska jobba imorgon så jag borde verkligen sova.

det var skönt att skaka av mig lite av mitt "exmöte" här, tillsammans med er.

Vi hörs!
//anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0