elakt från J

kära dagbok!
idag har jag tänkt en del på det som mitt ex sa till mig igår, men jag bryr mig inte så mycket. det var förresten inte bara han som hat-pratade med mig igår utan även J. han sa att jag leker med andras känslor och att det är en dålig vana. vana?! som om mitt senaste beteende är en vana. jävla dumhuvud! beteende, varför skrev jag så? man gör olika val här i livet och en del av dem gynnar vissa och inte andra, så är det bara. herregud! den gossen (ja, för J är en kille) vet ju ingenting om kärlek. kärleken är både hemsk och vacker på samma gång, och visst, det valet som jag gjorde den här gången har sårat många, och gynnat mig själv, och ♥ förstårs. min nuvarande pojkvän; min snygga, sexiga och smarta pojkvän får kallas för ♥ här i bloggen. allt för att ingen ska komma på att detta är jag, jag jag jag!

jag frågade förresten J vem han pratat med. om han hade pratat med mitt ex eller med S (S är en kille som varit förälskad i mig alldeles för länge). J svarade att han hade pratat med "en tredje källa". hurra tänkte jag, en tredje källa, kunde det ens bli värre? troligen inte. men vad gör det om hundra år?

äsch.. nu ska jag supa. supa, bli full, ha roligt, skratta, dansa med mina vänner och hångla med ♥. den här kvällen kommer bli grym, tro mig!

Hejdå!
//anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0